Esimene etapp iga kodulehe või visuaalse identiteedi töö puhul on kliendi jaoks küsimustiku täitmine. Selle käigus selgitame välja kliendi äri “Miks-i?”, konkurendid, tema tugevused ja ootused loodavale disainile, lisaks veel SEO strateegia.Selliste projektide puhul, kus lisaks kodulehele valmib ka logo, proovin disaini osas alati neid ühildada.
Enne veel kui sain asuda kodulehe struktuuri kallale, viisin läbi card sortingu, et täpselt aru saada, mis sisulehed mis sihtrühma kõnetama peaksid. Sihtrühmi oli keelte järgi kolm, kuid keeltesiseselt tuli ette ka veel omakorda eraldi sihtrühmadeks jagunemist.
Järgmiseks asusin kodulehe SEO strateegia ja struktuuri kallale ning selle järel esilehe disain juurde, millel põhineb ka kogu ülejäänud kodulehe kujundus.
Esilehe disaini kinnitamise järel liikusin edasi WordPressi ja ehitasin kogu lehe seal üles.
Kodulehe tegemise lõpetab alati kiiruse ja responsive disaini kontrollimine ja seadistamine ning kliendikoolitus.