Esimene etapp iga kodulehe või visuaalse identiteedi töö puhul on kliendi jaoks küsimustiku täitmine. Selle käigus selgitame välja kliendi äri “Miks-i?”, konkurendid, tema tugevused ja ootused loodavale disainile, lisaks veel SEO strateegia. Selliste projektide puhul, kus lisaks kodulehele valmib ka logo, proovin disaini osas alati neid ühildada. Ka Stone puhul oli esimeseks visuaaliks, mida Saskiale esitlesin logo + kodulehe moodboard. Seda selleks, et välja selgitada, kas minu poolt pakutud suund kliendile sobib. Tegimegi selle põhjal nii logos kui tüpograafia osas väikesed muudatused ning seejärel sai logofailid ja suunised edaspidiste turundusmaterjalide loomiseks juba Saskia poole teele saata.
Järgmiseks asusin kodulehe SEO strateegia ja struktuuri kallale. Kuna koduleht on kahes keeles, siis viisin märksõna otsingu läbi samuti nii inglise kui ka eesti keeles.
Seejärel valmis juba esilehe disain, millel põhineb ka kogu ülejäänud kodulehe kujundus.
Esilehe disaini kinnitamise järel liikusingi juba edasi WordPressi ja ehitasin kogu lehe seal üles.
Kodulehe tegemise lõpetab alati kiiruse ja responsive disaini kontrollimine ja seadistamine ning kliendikoolitus.