Esimeseks etapiks Diana kodulehe juures oli SEO strateegia paika panek, et üldse teada, mis märksõnasid on mõtet kodulehel kasutada ning mis lehekülgedele need vastata võiks.
Kui see tehtud, oli järgmiseks paika vaja panna kogu lehekülje loogika ning klienditeekonnad. Sellises mahus töö jaoks tundus kõige mõistlikum wireframe-ide tegemine peamistele lehtedele, esialgu “lorem ipsum” asendustekstidega ja tekstide lisandudes juba ka päris tekstidega.
Kui lehekülgede struktuur sai Dianaga kooskõlastatud, sain asuda kogu disainiosa kallale. Püüan selliste tööde puhul alati lähtuda visuaalselt tervikust, ehk siis ka kliendile loodav logo peab haakuma kodulehe visuaali ja tüpograafilise- ning värvilahendusega ja seda ka vastupidi.
Kodulehe disainisuuna aluseks on alati esilehe disain. Kui saame selle tellijaga kooskõlastatud, siis järgneb sealt edasi juba ka kõigi teiste sisulehtede disainimine ning WordPressi valamine.